20.12.2011

Sa jeg...































































..at Edinburgh er toppers? Fin om sommeren. Fin før jul. Disse bildene er fra Grassmarket i den gamle delen av byen, men det var julepynt og julemarked og juletivoli og julenisser og julelokomotiv og julegaver og juledobbeltdekker og julesang-synging og julelys over alt. Kanskje for å skjule de grønne plenene? Vel, jeg skal ikke si det, for natt til lørdag kom det til og med snø - ene og alene for å imponere oss. (Men vi ble i grunn enda mer imponert av vårværet som dukket opp på søndag.) It's nice to be on a førjulstur.

1 kommentar:

God som Grønn sa...

Åja, Edinburgh - the most beautiful city in the world! Min beste venninne studerte og bodde der i åtte år og jeg var like himmelfallen hver gang jeg kom på besøk over hvor fantastisk byen er. Sist gang var samboeren og jeg på Edinburgh-festival, som sies å være verdens største kulturarrangement. Hele august hvert år, sett det opp på planen!